Tuesday, April 27, 2010

Family Day..!!! Jadi ke Tidak???

Hmm..weekend ni abg chik's family plus abg yus akan turun ke sini..Maka, akan berkumpullah kami anak beranak kat Seri Kembangan ni nanti.. Seperti biasa..kakak pasti missing.. Cuti sekolah nanti baru die balik.. At 1st, aku dah plan dgn Ezrene n Kiah utk gi wedding Faten - kawan sekolah tadika aku..kat Teluk Intan..Tapi nampak nye family come 1st..and aku cancel blk Teluk Intan.. So bila aku fikir²..selalu bila abg chik dtg sini..Asyik dok umah je..Tak pun die je yg kuar anak beranak..Boring kan..So timbullah idea aku nak gi jenjalan dgn family..And aku rase mmg dah lama pun kitorang tak jenjalan sesame..Hmm tak best kakak xde..Tapi nk buat cner..Nanti dia balik jalan dgn die la pulak..Sebabnyer abg chik bkn selalu dtg sini..abg yus bkn sng dpt cuti..Aku n Rinal pun bkn sng ade cuti..Hmm Ekob pun asalnye ade prog die,tp bila aku ckp hasrat aku..Dia pun da cancelkan jugak..So..ade la beberapa tempat yg bermain di fikiran..Aku suggest kat abg yang gi PD..abg yang nak suggest bermalam..tp paham² la mak tu..Susah sikit nak tido² selain dr umah org ni..


Tetiba tadi aku terkenang Desa Waterpark..pernah nak pegi dgn Kiah..tp x jadi..Trus aku surfing websitenyer..Agak menarik..dan trus aku usulkan pada abg yang n nmpknyer die stuju..kos pun x mahal mana..tapi abg yang kate kene ade jugak plan B..takut² mak x setuju..Here aku ade save some pic aktiviti kat  Desa Waterpark..




Hmm..macam best je kan??aku harap family trip ni jadi la....Huhuhu..

No comments:

Post a Comment