Tuesday, June 7, 2011

bak duit!!

heh! tajuk entry mcm gaye along le dah plak..ops jap..sblum tu..mak ai..ape nih?waduh2..dah bersarang gila blog haku ni..kelawar superman bagai ade ni haaaa.....hmmm paham-paham je la ye...

ha ni balik pd entry..ok,sebelum tu korang tawu ke aku dah kawen???hahahahaha.ye lah,kate bersarang dah kan..mane le tahu kan..hehehe..tp mustahil la korang xtau kan..agk2 lah dah nk 3 bln kot..haip!!bkn 3 bln preggy..3 bln dah aku kawen..and..yeah!! aku kawen dgn Rinal la ofkos si buah hati pengarang jantung i tu....entry ni ade kene mengena dgn Rinal la..

korang nak tau x? 8 thn lps, di saat awal pertemuan aku dgn Rinal..dialog pertama atau lebih tepat sekali ayat pertama yg aku bg kat Rinal..haa..ni la dia..."BAK DUIT!"..sebab ape? Sebab nye aku Bendahari kelas..hahahaha.dah tentu2 la itu dialog aku kat sume pelajar kan? mase tu may be ayt tu aku bg sebulan sekali je..yelah dah kutip duit kelas sebulan sekali kan..selama hampir 2 tahun..

tp hari ni,sekarang ni..ayt tu hari2 kot aku bg kat Rinal...hahaha.haip2!! ini bukan bermakna aku kikis die haaaa..cume kalo nk beli bende kecik2 tu..aku mmg pow die je..hehehe. tp kalo aku nk beli brg2 mekap aku ke, bnde2 yg die agk rase merepek bg die..haa tu cnfirm2 la pakai duit aku kan..Actually i sebagai isteri xnak lah membebankan suami..ye lah aku pun ade pendapatan aku sendiri..die mana lagi nk fikir barang2 umah, duit kete, duit umh bagai kan...tp tu la...ayt bak duit tu sgt2 mengimbau kenangan kam yg pada mase tu x bercinta pun lg...hehehehe.

dah la Ana,pebende yg ko merepek ni..hahaha asalkan x bersarang lg dah la...
duhai hati bersabarlah, salam.

No comments:

Post a Comment