Thursday, June 23, 2011

Syukur~~!

salam buat semua..hahaha dah lama gila aku tak hupdate ini blog kan...aku dah renovate skit blog aku..amacam..cantik x?hehehe..

Alhamdulillah..dengan ape yg aku kecapi sehingga ke saat ini...sebuah majlis perkahwinan yg diangankan, seorang suami yg begitu penyayang, sebuah kehidupan baru yang penuh asam garam..serba serbinya baru..akus ungguh bersyukur dengan apa yg telah Dia kurniakan kepada aku..inilah rezeki aku..inilah hak aku yg selayaknya..

Kini hampir 4 bulan aku hidup sebagai seorang isteri. ayat cliche.."dah jadi isteri baru tau tanggungjawab tu besar ke kecik"..mmg betul..bkn cliche semata-mata..lagi-lagi bagi seorang wanita yg punya kerjaya yang sangat sibuk seperti aku ni..Ye.."kesabaran yg tinggi diperlukan" juga adalah ayt cliche yg benar..dengan perkahwinan la sebnarnya kita mengenali pasangan kita sedalam-dalamnya..

Ape yang aku harapkan agar aku mampu berdiri teguh memegang pendayung dalam aku mengemudi kapal pelayaran ini..kalian juga..doakanlah yang terbaik untuk aku ye! dan aku jugk semestinya doakan hanya terbaik untuk kalian...jumpa lagi!

duhai hati..bersabarlah..

1 comment: