Tuesday, June 28, 2011

inilah dugaan kami

hye all
diharapkan sumenye sehat~!
entry kali ni aku nk citer psl dugaan aku dgn Rinal..kami sebagai suami-isteri yg berkerja sepejabat~!

umum mengetahui (cewah!) aku dgn Rinal berkerja sepejabat since 2007..perjalanan hubungan kami ok..di pejabat kami adelah rakan sekerja. bkerja secara profesional..di luar pejabat kami adalah sepasang couple...sehinggalah kami bertunang..alhamdulillah..staf2 pejabat pun senang dgn perhubungan ini..mungkin kerana kami tidak menunjukkan sikap yg kami ini adalah pasangan tunang.  kerana itu mmg nasihat emak sejak mula Rinal keje sepejabat dgn aku.sehinggalah beberapa hari sebelum kami kawen..aku ada bertanya kpd bos besar aku.

Aku : camana ye puan nanti saya dah kawen dgn Rinaldi..puan okey ke?
Bos : sy okey je..u maintain je mcm yg u all buat sebelum2 ni..kalau nk cuti sama tu jgn lah  kerap.kalau hal2 tertentu mcm kematian..raya tu sy faham lah..ok? be profesional..
Aku : baik puan..terima kasih..

Dan sekarang..ape yg terjadi adalah kami bercadang cuti bersama untuk menghantar adik Rinal mendaftar politeknik di Terengganu..adekah ini termasuk dlm hal2 tertentu tu tadi? Aku kalau boleh nak la bercuti dalam ketenangan..So sekarang ni ape yg perlu dibuat adalah berjumpa dgn bos besar..dan apa jua keputusan nya...kami akur..

Duhai hati..bersabarlah..

No comments:

Post a Comment